denny, ovo što pišeš je odlično. rekla bih da je bitno da pokazuje interes, koliko on traje, to je nešto manje bitno - vjerojatno je muči koncentracija, možda dijelom i senzorika - jednostavno joj može biti previše stimulansa pa u tom trenu prekida igru da bi se "sabrala". to treba ispoštovati, ali je i "probuditi" ovako kako i radiš. pomalo produžavati aktivnosti i s vremenom će to biti bolje.
ovo što je nadica napisala u vezi savladavanja i koraka. eh, znam što kaže struka - nikada ne preskakati "miljokaze" i razvojne faze, dok se u potpunosti ne savlada jedno, ne prelaziti na drugo. ali, meni je praksa i iskustvo pokazala suprotno. zato bih rekla da se okvirno treba tržati pravila, a s druge strane ultra pažljivo pratiti dijete. u našem slučaju, da smo čekali potpuno savladavanje svakog miljokaza, sad bi bili nigdje. na kraju smo ih, u dogovoru s vrtićem i školom, bome preskakali, vraćali se na stare itd.itd. tako da, ne bi se te preporuke slijepo držala.
moja je npr. mrzila radit boje. i razvrstavanje po bojama je bila katastrofa. prava. i onda smo recimo to elegantno preskočili i prešli na slova i komunikaciju s karticama. jer smo u međuvremenu slučajno otkrili da je sama naučila čitat. nakon mjesec dana, smo se vratili na boje, odradila je razvrstavanje bez ikakvog problema.
ja vjerujem da ponekad dođe do zasićenosti i da onda treba vidjeti da li je potrebno malo izaći iz okvira struke.