28 lis 2010, 20:59
29 lis 2010, 08:49
nadicab je napisao/la:Načeli smo tu temu na grupi podrške ...
I iako sam jako, jako za inkluzivno školovanje, s obzirom na naša iskustva, moram reći da specijalna škola je manje naporna i za dijete i za obitelj.
S druge strane on je dobio puno kroz druženje s vršnjacima, ali cijeloj obitelji je bilo jako naporno jer nismo imali podršku sustava, a rijetko i pomoć. Učili smo sami, bili prepušteni sami sebi; otkrivali toplu vodu (za neke stvari sam nedavno čula kako naši stručnjaci govore na simpoziju o prilagođenoj literaturi, a kada sam pred 3 godine ih pitala, svi su )
29 lis 2010, 08:57
Znaci inkluzija nema samo za nasu djecu pozitivan ucinak.
29 lis 2010, 09:02
nadicab je napisao/la:Znaci inkluzija nema samo za nasu djecu pozitivan ucinak.
Ma je, to je velika istina, ali ta činjenica ne pomaže nama u savladavanju gradiva, učenju činjenica koje njemu ništa ne znače (npr zemljoopisni pojmovi: on na kartu ne vidi jer je skoro pa slijep, ali mora znati ama baš sve gore i rijeke kao i ostala djeca, a to znači da mi moramo to bubati napamet.) Takvih podataka koje se "moraju znati" tj bubati u njegovom životu ima i previše, a nepotrebno.
Znam da on ima izvrsno obrazovanje, da zna puuuuuuuuno više nego što znaju djeca na Goljaku, ali što to konkretno njemu i nama kao obitelji znači? Ionako će nam biti jako ograničen upis u srednju školu, a o nekom daljnju obrazovanju/zapošljevenju da ne govorimo
Jel se vidi da sam umorna od svega, od samotnog vijanja zastave na barikadama sustava
29 lis 2010, 09:19
29 lis 2010, 09:26
Inkluzija u redovito skolstvo izmedju ostalog takodjer treba biti individualizirana i za svako dijete treba postojati program po njegovim specificnim potrebama i mogucnostima.
29 lis 2010, 12:17
Jel se vidi da sam umorna od svega, od samotnog vijanja zastave na barikadama sustava
29 lis 2010, 13:21
29 lis 2010, 14:38
29 lis 2010, 14:49
29 lis 2010, 18:21
29 lis 2010, 19:12
29 lis 2010, 20:08
29 lis 2010, 20:17
29 lis 2010, 20:37
29 lis 2010, 23:04
30 lis 2010, 15:45
30 lis 2010, 18:18
30 lis 2010, 21:31
30 lis 2010, 22:36
30 lis 2010, 23:19
31 lis 2010, 00:17
31 lis 2010, 10:12
31 lis 2010, 10:37
31 lis 2010, 14:14
01 stu 2010, 08:24
01 stu 2010, 11:14
To se zove poticajna okolina. Jos je samo pitanje koliko kosta skolovanje u takvoj skoli? Da li i djeca s teskocama takodjer placaju istu cijenu?olakotna okolnost za moju obitelj je da mi najstarije dijete pohađa privatnu školu(sad će najesen krenuti i drugi,kad i ja tamo počinjem raditi) koja zbilja integrira djecu s posebnim potrebama,razredi su po 15 učenika(i dvije učiteljice)-u razredima bude po dvoje djece s pp-om-koliko znam u svakoj generaciji bude po jedno dijete s CP-om,i njima je škola maksimalno prilagođena-kolica mogu apsolutno svuda,u svakom razredu visi bontončić i razvija se empatija,plus što ta djeca imaju stvarno individualan pristup(imaju ga i "obična djeca",kamoli ne ona s pp-om,tako se kreativcima daju dodatne mogućnosti svakodnevnog rada-u vrijeme nastave-npr moj sin je pasionirani čitač i njemu učiteljica pokloni 2-3 puta tjedno po pola sata čitanja u knjižnici-u njegovom razredu je dječak s ADHD-om koji se smije ispuhati i otrčati par krugova vani ili u dvorani-i dalje nastaviti raditi bez ikakvih problema.
01 stu 2010, 11:19
I meni se tako cini. to je taj kako ga ja nazivam enciklopedicni pristup ucenju.Ponekad mi skolski sustav slici na pripremu djece za sudjelovanje u nekom od pipularnih tv kvizova.
01 stu 2010, 13:52
bosancero je napisao/la:To se zove poticajna okolina. Jos je samo pitanje koliko kosta skolovanje u takvoj skoli? Da li i djeca s teskocama takodjer placaju istu cijenu?
01 stu 2010, 15:20