Prvo što mi nije jasno je to da u situaciji kad i stručna služba škole kaže jedno , da učiteljica ( i ravnatelj) kažu drugo - pa čak i do prijedloga za premještaj u drugu školu.. ? Čemu onda stručne službe - kako pita i alexandra
Drugo što mi nije jasno jest u čemu je Martin NE-USPJEH u testovima - koliko sam uspjela isčitati tu su SVE četvorke i petice ? U čemu je Martin neuspjeh ? U možda nespretnim , neadekvatnim komentarima učiteljice na test tipa " trebala si se više potruditi" ?
Pa takvi komentari ( od pametnih i nepametnih) će joj se dešavati cijelog života - da će netko ( ovaj puta učiteljica , sutra neki šef ) komentirati i najsuper rezultate ( ili najsuper trud za prosječne rezultate ) - tako da ja to vidim kao dio životne škole . A tko je ikad rekao da je život apsolutno pravedan ?
I da će nadalje u svijetu rada doživjeti neku pravednost ?
Kako imam još jednog " neposebnog" školarca u mainstream školi u Hrvata ( a za 2.5 godine i trećeg) mogu samo reći da niti mi " posebnjaci" ne trebamo tražit kruva preko pogače ili ga tražiti ali biti svjesni toga da niti ostalima u sustavu ( djeci, roditeljima, učiteljima) baš ne cvjetaju ruže .
U cijelom sustavu je zilijun problema - koliko je realno očekivati da BAŠ kod naših sustav pokaže najblistavije lice ?
Jan 1999. i Vito 2003. i Gita 2008.