Sada je: 04 svi 2024, 09:46.
Moderator/ica: nadicab
martina mama je napisao/la:Evo nam je pocela i dijagnoze davati!!:-) Obicna doktorica koju slucajno obozavam:-)))))
Zmijac, super za asistenta!!! Sad cu jedino ja biti luda dok Domi mama place;-)
nadicab je napisao/la:i nama su u školi nagovijestili da će asistenta tražiti preko javnih radova.
Jao, jao, sada su na skraćivanju razlomaka - pojma nemam kako mu to približiti da što jednostavnije ih krati
Jos tjedan dana i ekskurzija.
Tablica 1. Školovanje učenika s posebnim edukacijskim potrebama u redovnoj školi
Članak Pravilnika
Vrsta posebne edukacijske potrebe učenika
Mogući prijedlozi za primjereni oblik školovanja
Čl. 4.
lakše teškoće u razvoju
(npr. teškoće u učenju)
redovni nastavni program s individualiziranim postupcima
redovni nastavni program s individualiziranim postupcima i posebnom dodatnom pomoći
prilagođeni nastavni program s individualiziranim postupcima
prilagođeni nastavni program s individualiziranim postupcima i posebnom dodatnom pomoći edukacijsko-rehabilitacijskog stručnjaka
Čl. 6.
Oštećenje vida i sluha; tjelesna oštećenja s cerebralnom paralizom
redovni nastavni programi s individualiziranim postupcima uz produženi stručni postupak
redovni nastavni program s individualiziranim postupcima i posebnom dodatnom pomoći edukacijsko-rehabilitacijskog stručnjaka uz produženi stručni postupak
prilagođeni nastavni program s individualiziranim postupcima uz produženi stručni postupak
posebni nastavni program uz produženi stručni postupak
Iz navedenih je oblika vidljivo da postoje različite mogućnosti školovanja učenika s posebnim edukacijskim potrebama! Važno je ovdje reći da se u predloženim oblicima najčešće spominju i određeni postupci u radu s djecom kao što su posebna dodatna pomoć (npr. pomoć u učenju radi pisanja domaćih zadaća, ponavljanja gradiva i dr.), produženi stručni postupak (npr. učenje i organizirano slobodno vrijeme). Sve navedene postupke s učenicima ostvaruju edukacijsko-rehabilitacijski stručnjaci. Škole koje provode ove postupke u radu s učenicima, prije ili nakon nastave, trebaju imati posebno opremljene učionice.
Natrag na Djeca s teškoćama u razvoju
Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.