Sada je: 15 svi 2024, 05:17.
Moderatori/ce: latica, Crazy Daisy
tigar je napisao/la:A da mu pokušaš pokazati kako se ponaša. Mislim, ako ne reagira na tvoje lijepo molim pokušaj se ponašati kao on. Naduri se i šuti. Kod mene je u pravilu palilo.
tigar je napisao/la:Još sam nešto primjetila, molim te nemoj me krivo shvatiti, ali nije da se ne ponaša lijepo nego je nepažljiv, ne sluša i ne priznaje greške.Dakle ako nakon razgovora kaže da se želi lijepo ponašati ničim nije rekao što to znači, a mislim da bi to baš trebao izjaviti: pokušati ću biti pažljiviji, ne ću slušati na satu oko sebe nego profesoricu... Tako nešto, konkretno.
kad nakon sukoba/svađe razgovaramo i pitam ga zašto se ružno ponaša, zašto ne posluša molbu, on uvijek kaže da ne zna, da se on želi lijepo ponašati, ali jednostavno ga nešto sprječava.
Stefanova_mama je napisao/la:I mi smo u shiz fazi (9.5 godina).
Lupanje vrata NE DO-ZVO-LJA-VAM. Na to mi je kratak zivac i on zna da mnoge stvari mogu, ali to ne moze. I on zna da to ne moze i ne pokusava vise (iako je pokusao par puta).
Stefanova_mama je napisao/la:Mi smo se vratili na rutinu kao kod dvogodisnjaka. Kad je u rutini nema protesta, ako ode na spavanje kasnije ili imamo neko izvanredno desavanje krene natezanje.
Kazne nam se nisu pokazale kao produktivne i iskreno od njih sam odustala. Zaustavim ga u shiz fazi, zagrlim kao dvogodisnjaka, gledamo se u oci i pocnemo sa pricom. Nekad tek nakon tri dana saznam sta mu je stvarno bilo.
Stefanova_mama je napisao/la:Isto tako sam shvatila da uciteljica ponekad zaista preteruje ili jednostavno ne zna sta se desava. I prestala sam da ga stiskam po uciteljicinom prigovaranju. I S. je nadareno dete. On recimo ne voli da prepisuje sa table, pise i cita dobro i ne vidi cemu to sluzi, kad vec postoji u knjizi (hoce da napise sastav sa uzivanjem i bez problema, ali nece da prepisuje). Uciteljica insistira na prepisivanju. Prvo sam ga grdila i prigovarala mu. Efekat samo tenzija. Posle smo nas dvoje smo razgovarali i dosli do zakljucka da kad god moze pokusa da ispuni formalni skolski zahtev, cak iako mu se ne svidja, cak iako je besmislen, lakse mu je da prepise i da ga ona ne dira. Ja sam se osecala nakon toga kao izdajica, teram dete da radi besmisleno. I prestala sam da ispunjavam uciteljicine zelje. Saslusam je, ali tenziju ne prenosim kuci i njemu.
kako si to uspjela riješiti da prestane?
Buhtlica je napisao/la:meni je jasno da on neke stvari ne voli, ali jednostavno ih mora napraviti. on recimo jako voli matematiku, ali mu strašno ide na živce kad rade jednostavne zadatke (a njemu je u tome sve više-manje jednostavno), on bi nešto teže. a mora napraviti sve što i ostali. i gotovo. tako se traži, takav je sustav. a on se oko toga nervira. jer mu je besmisleno.
Buhtlica je napisao/la:NIŠTA ne napravi odmah kad ga zamolimo, makar to bilo nešto najjednostavnije na svijetu. probali smo mirno, probali smo s kaznama, na sve mile i nemile načine i ništa ne pali.
alexandra je napisao/la:naučiti postati autoritativan roditelj, a kako djetetu ne bi naštetio kao blag roditelj.
uvedi vremenski rok za izvršavanje toga što si rekla npr. imaš pet minuta da opereš zube, imaš deset minuta da pripremiš torbu za školu ...
Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.