Sada je: 14 svi 2024, 22:17.
Moderator/ica: medo14
Ina66 je napisao/la:mene ovo boldano veseli ako će to značiti manji pritisak na glazbene škole i normalnije rasporede
najviše me nervira eksperimentiranje i promjena pravila sa svakom generacijom vidićemo kaj bu bilo dogodine. očekujem još vrhunskih zvzdarija i općenarodnog stresa made by mzoš
Prijemni su najpoštenija opcija
Volvo je napisao/la:Ne velim da nije bitna. Nego to da netko tko neće, ne voli, nije motiviran, nastavi niz,... učiti i raditi može biti upisan u "najnajbolju" srednju na svijetu (ako je tamo došao na temelju navučenih ocjena i svakojakih bodova ), uostalom kako znamo koja je to mislim najnajbolja. Rekla bih da ima popriličan izbor pristojnih srednjih škola tako da dijete koje je spremno i sposobno učiti predznanje može dobiti u više njih, ne samo jednoj pa ako nju propusti, smak svijeta.
Usput, što je solidan fakultet? Ne podcjenjujem sad nimalo, ni ne rugam se, nego pitam (se) ozbiljno što je to, koji konkretno, koji bi bio meni danas da sebi biram, koji će biti mom djetetu jednog dana (po njegovim a koji po mojim kriterijima )? Onaj koji će ga pripremiti na to da ništa nije "u kamen uklesano" i da se mora moći mijenjati i prilagođavati all the time all the way, otprilike
Već sam rekla nekoliko puta, svako dodatno bodovanje mi je besmisleno. Život je dug, uči se čitav život.
Cathy je napisao/la:Ja bi lijepo vratila kako je bilo u moje vrijeme 40:60. Bodovi i prijemni.
Nama nije škodilo.
folne je napisao/la:Cathy je napisao/la:Ja bi lijepo vratila kako je bilo u moje vrijeme 40:60. Bodovi i prijemni.
Nama nije škodilo.
potpis. nije svaka petica ista.
Provode sad (prošli tjedan u našoj školi konkretno) neka testiranja (Agencija za vanjsko vrednovanje) - koliko dugo će trebati da se dobiju pa analiziraju rezultati pa poduzmu mjere (štogod one obuhvatile ) u smislu ujednačavanja kriterija
http://dokumenti.ncvvo.hr/IPA_projekt/ipa_projekt.pdf
kokomamac je napisao/la:ja zbiljam nemrem vjerovat da neko upisuje dite u glazbenu zbog bodova
Ove sam godine primila jedan razred čistih odlikaša u prvi razred srednje, a onda je ispalo da neki od tih odlikaša uopće nemaju predispozicije da bi mogli pratiti nastavu.
a sve se svodi da malo prosire bodovanje, pa smanje opseg tih bodova, ma nesto vrate na staro, pa negdje dodaju bodove...
pitam se jesu li ustvari postigli cilj i razlog zasto se uopce islo na izmjene i donosenje novih kriterija za upis
Natrag na Školarci (i studenti)
Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.